Ściągacz do kół rozrządu, pasowych, pomp wtryskowych 2 lub 3 ramienny o szerokich możliwościach zastosowania.
Ściągacz do koła pasowego i wałka rozrządu w 4 i 6-cylindrowych silnikach, V6 i V8 silniki VW/ Audi.Zawiera specjalne szczęki do 2.0l AUDI/ VW.Zastosowanie:VW 4 silnik TDIVW / Audi V6 Audi V8 silniki 40 zaworoweKod BPY, BPG i BWT.
Klucz do obracania i blokowania kół pasowych, zakres: 40-220 mm.Zestaw zawiera 4kpl. trzpieni o średnicy: 6, 8, 10, 16 mmTrzpienie:5.5x 34.7mm x 2 szt.7.5x 34.3mm x 2 szt9.7 x 35mm x 2 szt15.8 x 35.10mm x 2 szt
Zestaw 5 elementowy do zakładania pasków elastycznych STRETCH FIT.Różne rozmiary pozwalają dopasować do wielkości koła pasowego
Ściągacz kół pasowych wielorowkowych.Przeznaczony do ściągania kół pasowych wielorowkowych z: alternatorów, rozruszników, wałów korbowych, pomp wodnych. Wąski profil ułatwia użycia w miejscach trudno dostępnych.
Ściągacz wtryskiwaczy mercedes CDI przez wykręcenie. Wkręcamy w środek wtryskiwacza, wykręcając wcześniej cewkę nasadką 29 mm i zaworek imbusem 10 mm z otworem. Idealny gdzie jest mało miejsca w komorze silnika.
Zestaw do wtryskiwaczy MASTER . Zestaw zawiera:- 3 różne młotki ślizgające:1,6 kg, długość 160 mm2,7 kg, długość 460 mm5,1 kg, długość 600 mm-2 Wyciągające pazury z widelcem13.7 x 18 mm, długość 105 mm12.7 x 19 mm, długość 130 mm-5 nasadek przeciętych 6 kątnych 1/2 ", długość 100 mm
Ściągacz do sprężyn zaworowych. Wykonany z mocnej stali przez polskiego producenta. Z 3 końcówkami w zestawie do silników 8V, 16V, 24V. Nie wymaga demontażu głowicy.
Ściągacz wtryskiwaczy przez wykręcania BMW COMMON RAIL Silniki: 2.0, 2.5, 3.0 TYP: M47TU, M57, M57TU, M87, M87TU
Regulowana długość tulei wyciskowej oraz szeroki zakres ramion umożliwiają zastosowanie w większości silników typu OHC, OHV i CHV
Zestaw do usuwania urwanych żarników świec żarowych w komorze silnika. Młotek bezwładnościowy. Szczęki o różnej średnicy do uchwytu żarnika: 2.7, 3.6, 5,6 5.5. Ściągacz działa na zasadzie ścisku tulejek rozporowych
Własny zamek zapadkowy zapobiega przedwczesnemu zwalnianiu. Wysokość: 75 mm. Zakres 53-125 mm.
Zestaw wzmocniony przeznaczony do skracania i wydłużania łańcuchów motocyklowych, rozrządu poprzez usunięcie lub wymiana łączników. Zawiera narzędzia przeznaczone do nitowania. Zawartość: Piny: 27, 19 mm, Talerz, Szpilki; 3, 4, 5 mm, Kowadła; 3, 4, 5 mm.
Samocentrujący, Zwarta konstrukcja pozwala na pracę w ciasnych zakamarkach, bardzo masywny i wytrzymały, rozstaw ramion 42 do 82 mm, wysokość ramion 27 mm, ramiona o średnicy 12 mm z gwintem M10x1.5 mm, rowek chwytny o wysokości 10 mm, gwint wrzeciona M14x1,5 mm, do demontażu kół zębatych wałków rozrządu, kół pasowych pomp wtryskowych.
Ściągacz pompy wody VW T5 2.5 TDI PD VW Transporter T5, Touareg od 2003r. Zestaw zawiera:Przyrząd do ustalania wału korbowego (VW OEM T10225)Ściągacz koła zębatego (VW OEM T10221A)Przyrząd do demontażu pompy (VW OEM T10222A) AXD, AXE, BAC, BLJ, BLK, BPD, BPC, BPE Przyrząd niezbędny przy wymianie rozrządu
Ściągacz koła zębatego pompy wtryskowej - Niezbędny podczas montażu/demontażu łańcucha rozrządu. BMW w silnikach Diesla M74 / M47TU i M57 / M57TU 2.0 i 3.0.318 d / td, 320 d / td, 330 d, 525 d, 530 d, 535 d, 730 d;LAND ROVER: Freelander, Rover 75BMW seria: E46, E39, E38, E60, E61;LAND ROVER: Td4, M47R.